Reklamacja
Reklamacja

Prosty proces reklamacji w 3 krokach:

1. Wypełnij formularz reklamacji
Aby rozpocząć procedurę reklamacji, wypełnij formularz dostępny poniżej.

👉 WYPEŁNIJ FORMULARZ

2. Przygotuj przesyłkę
Zapakuj zwracany produkt, najlepiej w opakowanie, w którym otrzymałeś zamówienie. Do paczki dołącz wypełniony formularz reklamacji oraz dowód zakupu (np. kopię paragonu lub faktury VAT).

3. Wyślij paczkę na nasz adres
Przesyłkę wyślij na poniższy adres:

Safety Dream Sp. z o.o. (z dopiskiem „REKLAMACJA”)
ul. 1 Maja 10
42-575 Strzyżowice

Dodatkowe dane dla przewoźnika:

Jeśli korzystasz z Paczkomatów InPost, wybierz opcję „Paczkomat -> Dom” (dostawa kurierem do naszej siedziby).

Uwaga: Proces ten jest zalecany, ale nie jest wymagany. Zastosowanie tej procedury ułatwia jednak przetwarzanie reklamacji.

 


Masz pytania?

W przypadku dodatkowych pytań lub wątpliwości skontaktuj się z nami:
📧 sklep@znakippoz.pl
📞 +48 505 612 411 / +48 793 295 793

 
Dots Image
Potrzebujesz pomocy?

Jesteśmy aby pomóc w razie jakichkolwiek pytań.